ZAWIESZENIE

Świat SK nie jest mi już tak bliski jak był kiedyś. Nie mówię, że nic więcej się tu nie pojawi, jednak proszę nie pisać do mnie z prośbą o nowe rozdziały.

wtorek, 12 maja 2015

Urodziny bloga + wyjaśnienie

Na Króla Duchów i wszystkie duchy stróże świata! Na śmierć zapomniałam, jaka dzisiaj data.

Tyle się dzieje, matury i tak dalej, za dwa dni spotkanie z autorem "Zwiadowców", premiera singla Ghost Town od Adama zlamberta (który, tak na marginesie jest genialny)... Przyznaję szczerze, że zupełnie zapomniałam o urodzinach bliźniaków, nie wspominając o urodzinach tego bloga. Także tego... Wszystkiego naj dla naszych solenizantów :)

Jeśli zaś chodzi o bloga... Nie zawieszam go, to na pewno. Jestem właśnie w trakcie porządkowania na nowo fabuły. Tak realnie czeka nas koło 5 rozdziałów do końca. Mało? Cóż, zamysłem tego opowiadania było skupienie się na dzieciństwie Asakurów :)

Żadnego bloga na razie nie zawieszam, a kontynuacji możecie spodziewać się koło połowy czerwca. Przyznaję jednak, że opowiadania te nie są już moim priorytetem, więc realnie nie ma co liczyć na szybki przyrost liczby rozdziałów. Ale chcę je skończyć, mam taki zamiar i na pewno każdego rodzaju wsparcie będzie miło widziane :)

Raz jeszcze najlepszego bliźniakom, dziękuję czytelnikom za cierpliwość i do zobaczenia w nastepnym rozdziale!
Yohao :*

2 komentarze:

  1. O rany! W końcu się odezwalaś. Tak się martwiłam :( Co prawda mogłam pisać na GG, ale u też ostatnio było krucho z czasem :< 5 rozdziałów? Buuu... Chcę więcej! XD :/ Bardzo kochalam i nadal kocham Twoje opowiadania :) Już nie mogę się doczekać Twojego powrotu, do którego zostało... aż MIESIĄC *.* Niby dużo, ale szybko zleci :3 Wszystkiego naj bliźniaki :)) Dacie mi tego torta? *pyta się patrząc na tort wyglodniałym wzrokiem* Jak coś to u Spokoyoh, na żółtym bloku jest rozdział :) Pozdrawiam serdecznie :* Ginny Kurogane.
    Ps. Wybacz, że jestem na anonimie oraz wszelkie błędy, ale piszę z tableta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilkanaście lat temu Acnologia w czasie trwania wojny zniszczyła prawie cały świat. Gildie magów zniknęły z powierzchni ziemi, zostawiając za sobą jedynie garść historii, którą pewni ludzie planują odkryć – część swojej tożsamości. Ci, którzy przeżyli, walczą o kolejny dzień, o przetrwanie, ale coraz gorzej niosą to na swoich barkach. Czują, że przegrywają, ale wciąż mają nadzieję. Jedni giną lub rodzą się, lecz w powietrzu wciąż czuć zapach spalonych, rozkładających się ciał. Dookoła tylko śmierć. Czy warto walczyć o nadzieję? Tą jedyną?


    Wielu z nich nie wierzy w to, iż odzyskają to, co kiedyś było ich. Wielu zginęło pod smoczą siłą lub pod wpływem ludzi. Świat staje się coraz gorszy. Codziennością stają się gwałty, kradzieże, morderstwa, a nikt nie może nic z tym zrobić. Wszyscy chowają się niczym te tchórze, które tak łatwo dały się pokonać Acnologii. Jednakże, gdy na oczach nastolatki ginie pewna ważna osoba w jej życiu, postanawia ona zmienić ten cholerny, popieprzony los. Raz na zawsze.

    http://smocza-era.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy rozdział to wiele godzin pracy. Nie tylko pisania, lecz również wyszukiwania w różnych źródłach informacji o Japonii, tradycjach, języku i wielu innych. Uszanuj moją pracę i pozostaw choć krótki komentarz, bym mogła wiedzieć, że ma ona jakiś sens.